احسان میرزائی - شهروندخبرنگار: کمک به مردم زلزله زده ورزقان

بعد از تماس های اخیر با دوستانی که در منطقه هستند اقلام مورد نیاز را چنین گزارش کرده اند: چادر برزنتی (مقاوم در برابر آب و باد و جادار )، پتــو ، آب معدنی ، نان خشک ، غذای کنسروی( انواع غذا ها) ، وسایل روشنایی ، لباس زیر مردانه و زنانه (مخصوصا وسایل بهداشتی بانوان) ، دمپایی ، کفش ، قاشق چنگال و بشقاب و قابلمه ، چای ،قند خورد شده ، لیوان و ... است . 
همچنین تاکید بسیار بر وسایل بهداشتی همچون : شامپو ، صابون ، مایع دست شویی ، ناخنگیر ، شانه ، کیسه زباله و ... است .
چون عزیزان روستایی دسترسی به وسایل ارتباط جمعی ندارند ، رساندن رادیو به ایشان برای اطلاع رسانی در شرایط ضروری لازم است .
 
پس سعی کنیم برای کمک بهتر این اقلام را تهیه کنیم . 
 
در صورتی که برای تهیه اقلام مورد نیاز مردد بودید می توانید مبلغ مورد نظر خود را از دو طریق به حساب موسسه نیکوکاری ریحانه سعادت واریز کنید .
موسسه نیکوکاری ریحانه سعادت یک موسسه غیر دولتی می باشد و هم اکنون در منطقه زلزله زده آذربایجان شرقی چادر ِ تدارکات و پشتیبانی را بر پا کرده است. این کانالی امن و مطمئن است تا هدایای نقدی و غیر نقدی شما بدون کم و زیاد مستقیما به دست نیازمندان برسد .
 
.....جهت انتقال وجه کارت به کارت
........شماره کارت 6104337770019287
 
.....جهت واریز به حساب
........شماره حساب 4055550447
نزد بانک ملت - 
____________
 
برای تحویل اقلام غیر نقدی به این آدرس مراجعه کنید .
تهــران ، خیابان ولیعصر ، بین خ شهید بهشتی و خ شهید مطهری ، کوچه شجاعی ، پلاک 14 ، ساختمان آتـبیـن ATBIN 
 
شماره های تماس موسسه : 88709515 
88709516
وبسیات موسسه : 
http://www.reyhanehsaadat.ir/
http://www.tarbiatsalari.ir/
 

توجه داشته باشید کمک رسانی به هموطنان آذری برای این چند روز نیست ، تا اسکان دائم این عزیزان باید به طور مستمر ادامه داشته باشد .

احسان میرزائی - شهروندخبرنگار: کمک به مردم زلزله زده ورزقان

کمک هایتان تا اسکان دائم زلزله زدگان ادامه داشته باشد

 

با آقای اصغر نظری از گروه امداد و نجات اردبیل که در منطقه زلزله زده هستند تماس گرفتم.

گفتند که نیاز زیادی به چادر، پتو، آب معدنی، نان خشک، غذای کنسروی، دارو های مُسکن، وسایل روشنایی، لباس زیر مردانه و زنانه، دمپایی، کفش، قاشق چنگال و بشقاب و قابلمه و... است.

ارسال حبوبات خام فعلا به دلیل در دسترس نبودن قابلمه و گاز کار را برای زلزله زده ها دشوار می کند اما ارسال آن ضرری هم ندارد.

 

پس سعی کنیم برای کمک بهتر این اقلام را تهیه کنیم. لطفا در کنار کمک های بشردوستانه ی خود بسته های کیسه زباله قرار دهید تا با راهنمایی دوستانی که در منطقه هستند دچار مشکل انباشت زباله ها و شیوع بیماری نشویم.

لطفا به دوستان دیگر هم اطلاع رسانی کنید

_______

برای اطمینان خاطر می توانید به این دو آدرس کمک های خود را تحویل دهید 

 

1.تهران - خیابان ولیعصر - بین خ شهید بهشتی و مطهری - خیابان شجاعی - شماره 20 - ساختمان آبتین  / موسسه نیکوکاری ریحانه سعادت.  88709515 - 88709516

 

2. تهران -خیابان حافظ - پایین تر از جمهوری - سمت راست، کوچه امیری ( ابتدای کوچه سمت راست، مشخص است) - حسینیه مکتب الحسین (ع) (حسینیه آذربایجانی های تهران).... مهلت ارسال به این مرکز تا 25/5/91 ساعت 22:00

 

توجه داشته باشید کمک رسانی به هموطنان آذری برای این چند روز نیست، تا اسکان دائم این عزیزان کمک ها باید به طور مداوم در جریان باشد.