مسابقات آسیایی1389+

ملاک اعزام به مسابقات آسیایی چه بوده ، احساس مسئولیت بازیکن ، احتیاج ملت و کشور به بازیکن یا مسابقات انتخابی برای اعزام بهترین ها ؟

* حمید سوریان گفت : " می‌دانستم وضعیت چندان خوبی برای حضور در بازی‌ها ندارم، اما به دلیل این که ملتم و کشورم به من احتیاج داشت، در بازی‌ها شرکت کردم ... این وظیفه‌ای بود که از سوی آن‌ها روی دوش من گذاشته شده بود اما من در دو ماه گذشته 15 کیلو وزن کم کرده بودم ."

* فرشاد علی زاده ملی پوش کشتی فرنگی بعد از کسب مدال برنز مسابقات به خبرنگار اعزامی گفت : " یک سال و نیم از میادین ورزشی و مسابقات دور بوده و یک دفعه پا به این عرصه از مسابقات گذاشته ."


* تهیه مصاحبه کنار تشک کشتی توسط خبرنگاران  غیر قانونی ( از نظر برگزارکنندگان ) می باشد و این را از پشت صحنه مصاحبه با فرنگی کاران  می توان دریافت .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.