احسان میرزائی - شهروندخبرنگار: مصرف گرایی

 

سه سال پیش یک گوشی سونی اریکسون داشتم، مدل کا810

آن موقع گوشی خوبی بود، تا این که یکی از همکارانم یک گوشی سامسونگ تمام لمسی خرید و چند روز بعد یکی دیگر از همکارانم یک گوشی اپل خرید.

صفحه نمایشگر محشری داشتند، بزرگ و شفاف؛ اصلا گوشی آنقدر بزرگ بود که غیر عادی به نظر می رسید.

یکی دیگر از همکارانم هم از قبل یک اپل داشت که اونم خیلی صفحه بزرگی داشت.

بعد از مدتی از آن واحد منتقل شدم اینجایی کا هستم، ابتدای سال جاری این گوشی را خریدم.سامسونگ گلکسی اس4 

از وقتی این گوشی را خریدم، گوشی های نوت همش به چشمم میاد، تو مترو، محل کار، دست استاد و... آخر این گلکسی نوت صفحه خیلی بزرگ و خوبی داره، باهاش میشه فیلم سینمایی نگاه کرد.

چند وقت پیش همکاران قدیمم را دیدم، گوشی اش زنگ خورد و جواب داد؛ یهو جا خوردم، انگار گوشی همکارم آب رفته یا عوض کرده بود!

ازش پرسیدم این همون گوشی است؟ و گفت بله...

اندازه صفحه گوشی من نسبت به گوشی او و دو همکار دیگرم بسیار بزرگتر است!

در این مدت که فرصت پیش نیامده بود پز گوشی ام را بدهم، مرغ همکارانم همچنان برای من غاز بود!

گلکسی اس نوت هم غاز است؛ انگار بین دو تا غاز متناقض گرفتار بودم!!!

 

#احسان_میرزائی www.ofmedia.ir

چهارشنبه - 19 - آذر - 1393

8:58ص

 

#فرهنگ #زندگی_شهری #شهروند #شهروندخبرنگار #موبایل #گوشی #مرغ #غاز #تناقض #مینیمال #سامسونگ #فخر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.