حقیقت یک خبر

حواشی شگفت انگیز!


خبر ثبت نام در انتخابات مجلس به دلیل فالوور های زیاد یکی از عجیب ترین خبر های یکشنبه ۲۹ آذر بود. 

اما حقیقت چیست؟

خانم فریبا فتحی خبری را که در مورد وی منتشر شده است را تنها بخشی از گفته هایش به خبرنگاران می داند. 

گویا شیطنت رسانه ای در کار است و خبر در گروه های تلگرامی هم اینطور منتشر شده است:

''... از حواشی ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور خانمی متولد ۱۳۶۱ که عنوان می‌کرد دانشجوی دکترای برنامه ریزی محیط زیست است و درباره ویژگی بارز خود گفت که هواداران زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارم و از این جا فهمیدم محبوبیت داشته و می‌توانم کاندیدا شوم...''

خانم فتحی در اینستاگرام خود ماجرا را شرح داد:

https://www.instagram.com/p/_i2A5yywE_/


و پیامی را در کانالی به نام ''کمپین رای به زنان'' منتشر کرده است:

''... در مورخ ۲۹/۹/۹۴  اینجانب فریبا فتحی دانشجوی دکتری برنامه ریزی محیط زیست دانشگاه تهران و مدیر عامل  و از اعضای موسس انجمن توسعه زیست بوم پاک و از فعالین محیط زیست با مراجعه به فرمانداری تهران و ارائه مدارک در مجلس شورای اسلامی اعلان کاندیداتوری نمودم  علی رغم اینکه در مصاحبه ام کمی تغییرات ایجاد شد و ۲۰:۳۰ هم از قول من اظهار داشت که تعداد فالورهایم در اینستاگرام باعث شد که در این دوره احساس کنم میتوانم کاندید شوم اما خبر دقیق تر به این صورت بود: در حال حاضر با نادیده گرفتن قوانین طبیعت در حال تخریب سرزمین مان از داخل به سمت مرزها هستیم و ضرورت مطرح شدن محیط زیست در قوانین و برنامه بیش از پیش احساس میشود و جایگاه ان در مجلس ارتقا باید پیدا کند و در این میان خبرنگار سوال کردند هزینه تبلیغات را چه میکنید که من در مورد اینستا گرام و شبکه ها صحبت کردم که  هم اکنون هم احساس میکنم حرف به جایی بوده است...''


#احسان_میرزائی     

www.ofmedia.ir 

#دوشنبه - ۳۰- #آذر - ۱۳۹۴ 


#انتخابات #مجلس #رای #فریبافتحی #حواشی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.